Aku baru bekerja 6 bulan di salah sebuah pejabat kerajaan. Pada bulan berikutnya, seorang sekretari baru masuk bekerja di bahagian aku tetapi berlainan unit. Namanya Yati. Muka memang cantik, hidung mancung, senyum manis, kaki panjang, body cantik dan yang paling penting bontot yang mampat dan...

Mata itu. Senyuman itu. Ah!Kenapa ada debar dalam hati saat mata ini bertentangan dengan matanya.Kenapa senyuman itu yang menjadi teman tidur malamku.Kenapa? Dia baru sahaja ditukarkan ke bahagian tempat ku bekerja. Dari hari pertama aku terlihat kelibatnya aku seolah-olah terpaku bila dia melemparkan senyuman. Manis sungguh...

Ceritanya berlaku tak lama dulu, adalah 5 tahun lepas. Masa tu aku dan isteriku duduk menyewa di sebuah rumah di taman perumahan. Waktu tu aku ada seorang cahaya mata yg aku biasa letakkan di rumah org untuk di jaga di siang hari semasa aku dan...

I ni ibu tunggal. I kahwin masa umur 17 tahun. Sempat kahwin 3 tahun sahaja. Laki I org tua. masa kahwin dengan I dulu umurnya dah lanjut. 51 tahun. I ni kuat sex. Hari-hari nak main. Batangnya pulak boleh tahan besar. Dia pun kuat sex...

PENGALAMAN SAYA MULA2 MELAKUKAN SEKS ADALAH DENGAN ABANG TIRI SAYA. NAMA SAYA ZAILA JADI SAYA LEBIH SUKA DI PANGGIL ILA. GAYA HIDUP ILA BOLEH DIKATAKAN MEWAH. ILA TINGGAL DENGAN PAPA ILA SEJAK DARI 7 TAHUN YANG LALU. PAPA DAH BERPISAH DENGAN MAMA. MAMA KHAWIN LAIN. SEBAB...

Bermula zman aku msuk form 6, aku tlah knal dgn seorang perempuan yg mempunyai bentuk badan yang mantap 36-24-36...

Dekat dua minggu, aku diam apabila bersama dengannya. Aku sugul. Bukan aku sengaja tetapi aku tidak mampu membohongi hatiku sendiri. Tugasku sebagai seorang isteri aku laksanakan sebaik mungkin, tapi aku merasakan semuanya tawar. Aku melaksanakannya tidak sepenuh hati. Aku sayang dan kasih kepada suamiku, tapi...

Aku wanita cacat tanpa sebelah kaki. Namaku Lyn. Aku kelihatan normal sahaja sebab menggunakan kaki palsu. Namun pengalaman dan berteman dengan rakan chat sungguh membahagiakan diriku. Ikuti kisahku dan salam sejahtera kepada pembaca setia situs Rumah Seks. Selesai makan, aku menuju ke belakang rumah dimana Zainal...

Aku mula berkenalan dgn Arif melalui internet. Usianya yang muda 9 tahun dari aku sedikit pun tidak menjadi alasan untuk kami semakin akrab. Dia masih single dan aku pula telah berpisah dengan suami aku selama 5 tahun. Arif walaupun usianya jauh lebih muda dari aku,...

Hallo semua, namaku Boby, aku akan menceritakan pengalaman seks-ku yang luar biasa yang pernah kurasakan dan kualami. Sekarang aku kuliah di salah satu PTS terkenal di kedah, dan tinggal di rumah di kawasan elite di keah utara dengan ibu, adik dan pembatuku. Sejak mula lagi...

Namaku Ana.. Pertama kali aku berhubungan seks adalah tak lain dan tak bukan bersama ayah kandungku sendiri. Ceritanya begini. Saat itu umurku baru 14 tahun.. Ibuku telah meninggalkan kami sejak aku kecil lagi untuk mencari kehidupan mewah bersama lelaki lain. Ayahku pula seorang peniaga alat...

Perkara ini mula berlaku 2 tahun yang lalu, teta[pi masih segar diingatan ku kerana apa yang berlaku dan juga ianya masih lagi berlaku. Saya bekerja sebagai setiausaha pada orang nombor satu tempat saya bekerja.Dianya berbangsa Inggeris. Orangnya dalam lingkungan 50an, tetapi masih tegap dan kacak.Tinggi orangnya,maklumlah...

Aku bekerja sebagai pembantu perawatan kesihatan yang dulunya disebut atendan kesihatan. Sudah lapan tahun aku bertugas di sebuah hospital di utara tanah air. Aku ditugaskan di Unit Kecemasan dan Kemalangan. Di unit ini kerjanya agak berat dan segala macam kes perlu diambil tindakan segera. Apalagi...

Saya seorang pegawai kerajaan yang bertugas di salah satu jabatan kerajaan di Kuala Lumpur. Dengan kedudukan yang agak baik iaitu sebagai orang nombor dua di jabatan tersebut, lebih mudah disebut sebagai Timbalan Pengarah. Sebagai seorang bujang berumur awal 30an dan duduk menyewa seorang diri, jauh...