“En. Aziz free ke petang ni. Saya perlu stayback kerana nak habiskan kerja. Esok boss perlu untuk meeting lembaga pengarah,” tiba-tiba saja Airin tercongak di depan mejaku. “Pegawai lain tak ada ke?” tanyaku. “Semua mereka ada hal, tak boleh nak stayback,” Airin merayu kepadaku. Aku faham permintaan Airin....

“Hidup orang berkeluarga ni tentu menarik. Ada teman berbual, ada teman tidur. Bujang terlajak macam I ni hidup terasa hambar.” Aku memulakan ayat bila aku berbual dengan Ani pada satu petang di kantin pejabat. Ani yang baru dua bulan bertukar ke pejabatku cantik orangnya. Orangnya kecil...

Aku dan beberapa orang kawanku sedang berbual kosong di depan Unit Kecemasan. Waktu itu sudah petang, kira-kira pukul enam petang. Kebanyakan staf hospital telah pulang kecuali yang bekerja shif petang. Handphone aku tiba-tiba berdering. Aku melihat skrin dan tertera nombor Sister Junaidah. Aku menekan punat...

Haji Piee,55, sudah pergi ke Mekah menunaikan fardhu haji dan dia juga sudah banyak kali menunaikan umrah. Oleh itu dia berazam tidak akan berzina lagi. Sudah lima tahun dia tidak berzina sejak dia membasuh batangnya di Mekah dengan air zam zam. Pernah satu hari girlfriendnya Lina...

Ketika aku masih kuliah dulu di sebuah IPTA di ibu kota boleh dikatakan termasuk salah seorang mahasiswa yang banyak digilai oleh mahasiswi. Muka handsome dengan dagu kebiru-biruan kerana tunggul jambang yang tercukur rapi dan badan yang tegap menjadi asetku. Terus terang saja aku juga sering...

Di kampungku ada sebuah klinik desa yang berfungsi memberi rawatan kesihatan peringkat asas kepada penduduk kampung. Fokus utama klinik desa tersebut ialah memberi rawatan kepada ibu-ibu mengandung, ibu lepas bersalin dan anak kecil. Di klinik tersebut ditugaskan seorang jururawat masyarakat. Beliau akan melawat rumah-rumah orang...

Tak payah le aku cerita intro nye yang panjang lebar. Di ringkaskan cerita aku memang dah lama stim dengan adik ipar aku. Adik bini aku yang bongsu. Aku stim ngan dia sejak dari aku mula kenal bini aku lagi. Masa tu dia pun masih sekolah...

Sudah 3 bulan Dewa bekerja sebagai guru piano, Sebuah keahlian yang dia dapat ketika SMA dulu saat ayahnya masih ada. Dengan keahlian itu dia berusaha menyambung hidup, dan kalau bisa menjadi pianis profesional. Dalam dinginnya AC ruangan kantor, Dewa menghitung uang yang tersisa untuk bulan ini."Uhh,...

Dewa membasahi penisnya dengan air liur, Diusapkan juga air liur di atas lubang anus Edward. Dewa mulai menyodokkan penisnya. Ketika menyentuh lubang anus, Dewa berhenti sejenak dan menggesek-gesekkan ujung penisnya ke atas dan ke bawah, Edward merasakan nikmat geli yang luar biasa. Nikmat sekali. Tangan...

Saya sebagai pihak pertama mengakui secara sadar, bahwa telah mengkhianati kesucian perkawinan saya dengan pihak kedua dengan melakukan perbuatan serong bersama seorang laki-laki bernama ANTON BAGASPATI. Karenanya saya telah menjadikan diri saya lebih hina daripada pelacur, sebagaimana yang telah saya tuliskan sendiri di badan saya...

Belakangan ini Surya mulai mencurigai ada yang tidak beres dengan istrinya, Ratih. Sudah sebulan ini dia selalu menolak setiap kali diajak bersetubuh. Berbagai alasan dikemukakan Ratih, mulai dari capek, sedang datang bulan, hingga sedang tidak bernafsu. Pernah beberapa kali setelah melalui sedikit perdebatan, Ratih bersedia...

Aku baru bekerja 6 bulan di salah sebuah pejabat kerajaan. Pada bulan berikutnya, seorang sekretari baru masuk bekerja di bahagian aku tetapi berlainan unit. Namanya Yati. Muka memang cantik, hidung mancung, senyum manis, kaki panjang, body cantik dan yang paling penting bontot yang mampat dan...

Mata itu. Senyuman itu. Ah!Kenapa ada debar dalam hati saat mata ini bertentangan dengan matanya.Kenapa senyuman itu yang menjadi teman tidur malamku.Kenapa? Dia baru sahaja ditukarkan ke bahagian tempat ku bekerja. Dari hari pertama aku terlihat kelibatnya aku seolah-olah terpaku bila dia melemparkan senyuman. Manis sungguh...

Ceritanya berlaku tak lama dulu, adalah 5 tahun lepas. Masa tu aku dan isteriku duduk menyewa di sebuah rumah di taman perumahan. Waktu tu aku ada seorang cahaya mata yg aku biasa letakkan di rumah org untuk di jaga di siang hari semasa aku dan...